Něco jsem sepsala

29. června 2009 v 11:32 | Syu |  Tipy, Triky, Tabulky
Něco jsem sepsala a myslím že to neni ani tak vymysl sestřenka díky tomu zhubla za 2 měsíce 20 kilo.. TAkže holky jdeme na to? :-)

Rady
1)Pohyb
1) Denně minimálně půl hodiny pokud se věnuješ nějakému sportu např.házena,plavání,tenis,gymnastika tak myslím snaž se aspoň každý den něco provozovat. V neděli si můžeš dát trochu odpočinek.
2) Po tréninku nebo po nějakém cvičení bys neměl aspoň hodinu jíst. Proč? Když cvičíš tak spaluješ tuky, ale jakmile začneš jíst tvé tělo nezvládá 2 věci najednou tak přestane spalovat tuky a začne trávit.
3) Měla bys hodně posilovat břicho, aby se ti zpevnilo. Zkus se začátku třeba denně 60 zklapovaček později si přidávej třeba po 10. Zklapovaček je mnoho způsobu ty musíš hlavně najít takové aby tě neboleli záda.
2)Pohyb
1) Jez 5-6x denně po dvou nebo třech hodinách. První jídlo je snídaně - výživná - druhým jídlem je svačina - nekalorické jídlo - a pak zase oběd - výživný - atd. Nezapomeň, že poslední jídlo by se mělo jest v 6 hodin pokud budeš mít třeba školu, trénink nebo jiné déle tak si potom už třeba ven jenom rajče, mrkvu, jogurt apod.
2) Ze začátku budeš mít v té dvou hodinové nebo tří hodinové pauze hlad zkus to fakt vydržet uvidíš jak si tělo zvykne bude to dobré. Možná budeš mívat hlad po 6 tak si vezmi třeba papriku nebo rajče.
3) Sněz aspoň 500g zeleniny a ovoce z toho alespoň 2/3 ovoce.
4) Zkus ovoce jíst spíš ráno a dopoledne ovoce odpoledne a večer zeleninu.Proč? Zelenina se líp stráví takže nejdeš spát z plným žaludkem.
5) Denně vypij aspoň 3litri vody pí pořád ne jenom když máš žízeň to už je pozdě. Můžeš pít i džus, ale jenom 100% ale nepřehánějte může ti úplně odrovnat ledviny.
6) Měla bys jest hodně masa. Není pravda, že jenom kuřecí je zdravé záleží na jeho úpravě. Pokud si sportovec potřebuješ bílkoviny do svalů.
7) Zapomeň na McDonald a jiné fastfoody..
8) Taky zapomeň jako přílohu knedlíky nejlepší je rýže těstoviny (nejlíp celozrnné ale normálními taky nic nezkazíš)
9) Neslaď a sladkosti uplně vynech. Když si fakt potřebuješ osladit čaj tak medem nejlépe domácí, který bez těch přidaných sraček.
10) Čokoláda neuškodí,ale jenom čtvereček denně!
11) Pokud potřebuješ energii tak je nejlepší banán.
12) Kávu zkus uplně vynech nebo omezit třeba 2 šálky za měsíc
13) Alkohol nepij vůbec!!!!!!!!!!!
14) Šunka jen kuřecí uzeniny uplně vynech.
15) Sýry jsou povoleny, ale jenom do 30%.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Barushka Barushka | Web | 2. července 2009 v 9:30 | Reagovat

Moooc dobré rady, takovou polovinu dodržuju, ale s tou kávou.. :) To je moje závislost, vypiju tak dva hrnky denně :D  A to nejméně! :D Té se asi nevzdám.. :)

2 Syu, webmiss Syu, webmiss | Web | 13. srpna 2009 v 18:44 | Reagovat

Věřím ti že časem to zvládneš :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama